2013. december 26., csütörtök

Wishlist

Bár a karácsonyi kívánságokkal már elkéstem, de hamarosan szülinapom lesz. így bátorkodtam álmodozni egyet... Amit szívesen fogadnék szülinapomra:


PIERCING *w* 
Az én pici spirálom, bár csak februárban csináltatom meg a lyukacskát, de azért ezt megveszem, hogy nézegethessem addig :3


Fehér bakancs *w*
Régóta vágyom egyre, kinéztem egy Martenst 
Elég változatosak, de nekem a sima fehér az álmom :3


Egy ilyen karkötőt szeretnék. Bár még sehol se láttam. De csillagos így imádnám :D


Coldrain konceeeeeert *wwwwwww*
Februárban közel lesznek, elakarok menni, még a jegy se drága... De azért Bécs az Bécs, nem pedig a kis szomszéd falu.


Csontvázas felső *w*
Ez a fő kedvenc de hasonlókat is elfogadok.  
Chiyu pengető 
A sajátomat sajnos elhagytam :( Annyira szeretnék egy másikat, de sajna nem mostanában lesz con, talán rendelek egyet.Jó lenne már, semmi nincs egy ideje a nyakamban :/

De persze bárminek örülni fogok... Már ha kapok valamit egyáltalán. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése