2013. november 25., hétfő

Mától új életet kezdek...

Ezzel az elhatározással keltem ma reggel. Bár eddig semmi új nem történt de Rómát se eg nap alatt építették fel.
Holnaptól minden más lesz... Legalábbis ez a terv... Ma még valahogy rendezni kell a dolgokat ahhoz, hogy holnap be is válthassam ezt. És pont h kapóra jött a terv mivel az idő is szépen megváltozott. Havazik!! Hegyekben áll a hó itt a hegyekben...
Nos jó ideje nem írtam ami azért volt mert:
- Nagyon sokat kellett tanulnom... Most is kellene, de jelenleg nem vagyok olyan hangulatomban...
- Nem sokat voltam gép közelben...
Emellett:
Hétvégén voltam Tamásiban egy kis animés talin. Én ott mondjuk csak annyit csináltam h elolvastam a
Rurouni Kenshin első kötetét és elhatároztam h megszerzem azt és a többit is. Amelyiket csak lehet azt könyvesboltban. Talán egy kicsit támogatni tudom vele a kiadót. Meg más mangára is hajtok :D Jó lenne ha többet kiadnának idehaza... Na szal ameddig barátom yu-gi-oh-zott én olvasgattam, nem volt rossz. A történetet ismerem, belenéztem az animébe. 
Vasárnap kicsit körbejártam az Árkádot. Találtam pár ruhát amit simán megvettem volna ha lett volna nálam pénz, hát igen... Sajnos nem épp kifizetődő csórónak lenni :S Pedig volt pár ruha amit hasznosíthattam volna a stílusom csiszolásához... A baj csak az, hogy még mindig nem tisztult le a fejemben minden... Jó lenne ha sok pénzem lenne és minden nap más stílusú ruhám lehetne de akkor nagyon nem lehetne megmondani ki is vagyok valójában ÉN... Bár már lassan így sem tudom
DE holnaptól MINDEN más lesz...
Talán a hajszínem is végre :D 
Nem tudom miben változhatnék... Külsőre nem igen tudok, belsőre meg bőven lenne mit de ez pakk egyik pillanatról a másikra nem fog menni. Meg hát oka van annak hogy ilyen vagyok amilyen, nem könnyű megváltozni. Ha tudnék már megtettem volna. De... Ez nehéz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése