2013. november 12., kedd

Hali hali

Üdvözlök mindenkit.

Tegnap unalmamban regisztráltam egy oldalra aminek BiteFight a neve. Barátnőm játszott itt mindig vele, így úgy döntöttem, hogy én is kipróbálom, kicsit ráfüggtem a dologra mondanom se kell :D Egy csini kis vámpír lány lettem, és mivel most néztem végig a Rosario to Vampire-t nem is volt kérdéses, hogy Moka lesz a nevem xD Am vicces egy kis játék :D Valamiért szeretem az ilyeneket... Nemrég kezdtem el a Jade Dynasty-val is játszani... Ott meg valami róka szer cucc vagyok :D Nagyon édes.
És ettől a sok vámpír dologtól kedvet kaptam egy kis vámpír sztori megírásához :D Remélhetőleg összejön valami ütős kis dolog. Jó lenne :D Aztán rajzolni hozzá egy mangát, meg kiadnák animében és stb :'D Na szal álmodozok, mint mindig... Am a hetemről annyit, hogy ez egy csöppet könnyebb de akk is, lehetne jobb is. Hétvégén majd hazamegyek, de tanulnom kellene, mert marha sokból írok kapából hétfő/kedden... Otthon meg ugye nem tudok tanulni -.- Na hagyjuk. Hétvégén majd feldobom a yaoim folytatását mert már elkezdtem írni csak a füzetem nem volt itt, így elhalasztottam a dolgot.
Ja ma ZH szal tanulni kell. Szal megyek is, majd este talán újra...

Sayonara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése