2013. október 9., szerda

Welcome to my Wonderland (ノ´∀`*)ノ


Üdv néktek földlakók! Békével jöttem!

No, rég nem írtam kedves idetévedők de hát van bőven dolgom ^^ Megírtam már 2ZH-t... Egyik se lesz/lett sikerdoga :D De nem számít, a következő majd talán jobb lesz. Nem lehet mondani h nem tanultam mert igenis tanultam és am is ábrázolóból pl max pontos vagyok eddig. Ahogy szabadkézi rajzból is fejlődök.
Ma eladásra bocsájtottam egyetlen jrock típusú nadrágomat, hogy az árából egy újat vegyek ami sokkal jobban tetszik, meg am se használtam, szal oly mindegy.
Kazuya gitárja hamarosan kész és amennyi sütit kapott cserébe neki kezdhet tanítani :D Talán mire újra írnék már meg is lesz az első órám :D Bár kétlem :P Ő is elég elfoglalt...
Most azon gondolkodom, hogy kövi conon valami Alice in Wonderland cp-t kellene összedobni... De ha meglesz az új nacim akkor viszont azt szeretném lehet felvenni :D de az még messze van így lesz időm gondolkozni ^^ De biztos nem a klasszikus Alice lennék *w* a mangába is számtalan változatban jelenik meg.... Apropó con :D hát ott voltam szombaton Mondoconon :D Bár kép nem igazán készül és cp-m se volt de amúgy is csak azért mentem fel mert nyertem 2 mangát (konkrétan a lovecom első 2 kötetét....) és mert olcsó volt a NANA 1.kötete *w* De fantasztikus kedvem volt annak ellenére h nem mentem be, volt kint 1-2 ismerős... Nem közeli barátok csak barátom miatt ismerem őket de jó fejek és elvoltunk. Na de majd máskor áradozok, mert ma még órám lesz :D

SAYONARA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése