2013. október 31., csütörtök

Rég voltam...

Üdv ismét itt idegen! ^^

Az, hogy egy időre eltűntem nem jelent semmi rosszat, szimplán csak annyi hogy nem volt időt itt baszakodni még akkor se ha tudtam hogy senki nem vár tőlem egyetlen posztot se :D
Azt az időt amit nem itt töltöttem, hasznosan ütöttem el... Speciel rájöttem pár dologra:
- Nem kell nadrág, rövid haj, fiús kinézet ahhoz, hogy az ember J-ROCKernek látszon: én inkább egy csajosabb vonalat fogok követni néha néha fiúsítva
- Szeretek vásárolni!! Pesten legalábbis egész jól összejöttek most a dolgok, így vettem egy szoknyát, egy felsőt (Halloween alkalmából denevéres *w* és olyan SiM-es ettől) Meg a harisnyámat is megvettem a tavaszi cphez. Bár így anyagra már em futotta, de remélem addigra lesz valami kis ösztöndíjam amiből jut arra is ^^
. Olyan szeretnék lenni mint Oosaki Nana. Szép, menő, bátor, jól énekel, tud gitározni... Bár nem egy valós személy de egy pár ilyen ember futkározik az utcán... nem azt mondom h jaj lekopizom őket és olyan leszek mint más. NEM!! A saját módomon akarom ezt a stílust megformálni... És bár biztos évekbe telik majd mivel nem vagyok milliomos... Meg azért jobb ha egyediség szaga is van a dolognak, nem? ^^

Az őszi szünet kedvéért én személy szerint suliba jártam... Az egyetem nem épp a legjobb hely ilyen szempontból ^^' Főleg h volt sok-sok ZH,mint pl ma is volt egy ami miatt nem tudtam hazamenni... Köszönöm PTE... De mind1 is...
Legalább talán ma este kipihenem magam és holnap reggel a korán kelés ellenére is fitt leszek... Hát mára ennyi voltam, mert valakinek aludnia is kell ^^ Jó éjszakát gyerekek
Oyasumi nasai ^^

"Nem számít kit szeretek, Nana, lesz az egyetlen hősöm És nincs még egy ember, aki olyan király, mint Nana! Most és mindörökké!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése