2013. szeptember 17., kedd

Kis helyzet jelentés.... Diary lvl 1



Üdv néktek földlakók! Békével jöttem (*≧▽≦)

A 3. iskolai hét 2. napján agyunk és azt veszem észre, hogy egyre több órám van :D Mondjuk nem bánom, mert valahogy élvezem, hogy a dolgok egy része számomra már unalmas és nem sok újat tudnak egyenlőre nyújtani. Az meg mondjuk zavar, hogy amit tudok csinálni azt meg is kell magyarázni vagy el kell mondani hogy mégis mit akarok... Nálam ez már természetes...
Remélhetőleg hamarosan vásárolhatok kicsit, jó lenne egy-két klassz cuccot találni olcsón.
Oh játszik valaki csábításból jelessel? :D Kicsit felújítottam a karakterem és hát ez lett belőle... Nem ilyenre akartam de a felső nem illett a szoknyához XD a valóságba menne de itt kilógott oldalt a szoknya ami furin nézett ki így hanyagoltam... Bár így néznék ki *w* mondjuk nekem jobb hajam lesz XD Am néha hasonló vagyok én is, amikor szoknyás idő van, csak nincs ilyen menő kis kabátom és a cipőm is fekete szal full más de nem gond :D

Gondoltam ma előkapom a kis gitárom de arra már nem lesz esélyem így hanyatt vágom magam az ágyon és mangát olvasok a nap hátra levő részében, mivel a házim már kész. Holnap estig suli úgyhogy szorítsatok!!!

ÉÉÉÉS ha ide jártok, és kérésetek kérdésetek lenne bármikor nyugodtan feltehetitek ezért is van a chat  vagy akár írhattok megjegyzést is( ´∀`) Köszike (*^-^*)

ありがとう\(^∀^)メ(^∀^)ノ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése