2013. szeptember 14., szombat

Jrock/Visual kei

Úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy egy stílust követni tudjunk érdemes előbb a dolgok mélyére ásni... Hát akkor vessük is bele magunk:

Mi is a J-rock/Visual Kei?

Akik ide tévednek valószínűleg nem tudják, akik szándékosan jönnek sejtik és néhányan tudják erre a kérdésre a választ. Ez a két fogalom kicsit más mégis ugyan az szerintem... Ha azt mondjuk J-rock sokaknak eszébe jut pár banda (Aqua Timez, One OK Rock, Coldrain, Nightmare, the GazettE, Dazzle Vision, DIV, SID stb...)
Érdekel, hogy miről is van szó?  Katt IDE!

Magamról pedig csak annyit: vége a második egyetemi hétnek, hát jó  volt :D Főleg mikor a tanár dicsérte a rajzom XD Bár annak ki nem örül :) Ruhá is néztem csak árben drágább és arra még nem lesz lém
Nagyon nézelődök új cuccok után, és két karkötőt már találtam is, mire nem jó az ebay :D Hamarosan talán új külsővel is megáldhatom magam, kinéztem egy új hajat, ami olyan mint régen is volt de most más színösszeállításban (szőke/kék FUCK YEAH) O(≧∇≦)O
Ruhát is néztem csak árban drágább és arra még nem lesz lém ( ̄∇ ̄)

☆ミ(o*・ω・)ノイッテキマ-ス!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése