2013. szeptember 15., vasárnap

Építgessünk NEW LOOK-ot


Szép éjjelt ( ゚▽゚)/コンバンハ

Rám nem jellemző módon vettem egy-két rám nem jellemző ruhát... Egy rövidnacit ami amcsi zászlós és egy csilli-villi ezüst pulcsit, bár úgy gondoltam hasznukat veszem majd azzal, hogy kicsit alakítok rajtuk. Mindemellett kaptam egy cicanacit ami hasonlít kicsit Takeru nacijára a mad$hip PV-ből *w* na jó csak annyi a hasonlóság hogy az enyém is fekete-fehér szerű és mintás XD De nekem tökre az az érzésem, hogy olyan *w* Nem mellesleg pont ez a PV van meg eredetibe az eredeti SuG CD+DVD+photobook kiadáson amit büszkén tudhatok a magaménak *w*
Most majd igyekszem beszerezni egy pár fonalgombolyagot mert szeretnék egy olyan pulcsit is mint ami Chiyunak van a GimmexGimme PV-ben, tetszik az a lazán kötött pulcsi és unalmas óráimban lenne mit csinálgatni koliban :D bár most hoztam olvasni valót (YAOI)
Ugye említettem egy külön oldalon, hogy a VK bandákban alap a sok kiegészítő, úgy gondoltam készítek egy képet az én kedvenceimről, de csak egy része van a képen, de majd egyszer készítek egy olyan képet is amin felvéve a megfelelő sorrendben vannak (mert megvan a sorrendjük de néha elkeveregnek)
Íme néhány kedvenc:

  • Karkötők: van itt minden, gumis, ezüst, fém, fa, rugó szerű és sok műanyag... plusz egy óra
  • Fül karikák: szám szerint 7, ezen kívül még 6 fülbevaló van a fülembe, imádom őket, függő vagyok XD
  • Hajba való: Kereszt, nemrég vettem, imádom, meg van egy szegecses hajpántom is vagy mi... az fehér és tök jó *w* 800Ft volt a kettő együtt XD nem hagyhattam ki :P 
  • Nyakba valók: cica nyakörv (ez már a második mert egyet elhagytam), szintén egy óra (Ruki miatt vettem egy ilyen órát, mert neki is az egyik PV-ben vmi hasonló lóg a nyakában, viszont am is akartam szal olyan kettős a dolog) Ezen kívül még egy pengető lóg a nyakamban SuG-Chiyu pengetője, ezt nagyon ritkán veszem le, és még 2 ezüst lánc csüng ott: gitáros medál az egyiken és egy kereszt a másikon, ez utóbbit az emlékek miatt hordom...
Ami még innen lemaradt az a karmelegítő, gyűrű és egy két szíj és egyéb apróság de majd egyszer ha végre elérem a célom talán sok képet láthattok az új énemről, addig is minden feltörekvő J-rockernek üzenem: SOHA NE ADJÁTOK FEL AZ ÁLMAITOKAT. Még ha sokan örültnek is néznek az álmok azok amik előre hajtanak minket. Merjetek egyediek lenni, merjetek mások lenni de legfőképp merjetek önmagatok lenni. Mert ki más érhetné el a céljaitokat helyettetek? Csak ti vagytok rá képesek! Mindig csak előre...

Sayonara ヾ(*´・ω・`*)おやすみなさぁ〜ぃ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése