2013. szeptember 11., szerda

A kezdet...

Üdvözlök mindenkit. 
A nevem mint az oldalt is látható Niki, de a továbbiakban csak Nani. Életem eddig 20 évéből lassan 10-et a kedvenc országom megismerésével, feltérképezésével és távolból való szeretetével töltöttem. Ezalatt a 10 év alatt ostoba kölyökből egy kevésbé ostoba fiatal felnőtté váltam, aki követi a céljait. Mindemellett álmodozok egy másik életről és eltökélt célom apránként belépni egy új világba...
Ezt az új világot számomra a J-rock hozta el. A Visual Kei, az Oshare Kei... JAPÁN.
Így, hogy most egyetemista lettem úgy határoztam, hogy rátérek az évek óta tervezgetett útra és ha nem is zenész de egy stílusában ízig-vérig J-rocker(csaj)ként hagyom azt el pár év múlva. Addig is az érdemlegesebb alakulgatásokat megosztom veletek, és igyekszem tanácsokat is adni azon fiataloknak akik velem együtt úgy érzik belépnének ebbe a világba ( ´ ▽ ` ) És köszönöm azoknak akik időt szánnak néha rám és megnézik mi is ez az egész és remélhetőleg kedved adok pár embernek az önmegvalósításhoz ( ´ ▽ ` ) Tartsatok velem! (´・ω・`)
(ヾ(´・ω・`)いってらっちゃ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése